torsdag 18 oktober 2012

Fröken Luisa önskar sig...

..i morse när jag vaknade önskade jag mig..

...helkroppsmassage...


god, enkel mat..mmm serranoskinka..




ljuvliga citronmacarons...såna som smälter i munnen..
(vet ni förresten att det finns en Macaron day? Den infaller den 20 mars varje år)

Men i verkligheten ligger jag i soffan med en filt över mig. Jag äter varma ost/skinksmörgåsar och dricker björnbärsté. Jag ser på en film, en animerad film som heter Mary & Max.

 Jag rekommenderar verkligen den här filmen. Så fin, så berörande, en charmig, sorgkomisk film som trots att den är animerad inte alls är för barn. 
Verkligheten är alltså annorlunda mot vad jag i morse önskade mig, men vet ni vad? Det är helt okej.

Chaoo

1 kommentar:

  1. Att ligga i soffan med filt och smörgåsar låter inte fel alls. Filmen har jag sett och gillade den också!

    SvaraRadera