måndag 26 november 2012

Stressed is desserts spelled backwards

...och jag-personen har serverat tre frukostar med olika önskemål, tagit fram kläder till tre personer i olika åldrar, klätt två stycken av dem samt tjatat på den tredje att den skulle klä sig. Jagpersonen har tömt och fyllt diskmaskinen och satte även igång den under tiden vattnet kokade och de rostade brödskivorna poppade upp från brödrosten här är vii sedan gick den tredje iväg till skolan och dags för de andra att ta sig ut. Jagpersonen klädde de små och någonstans däremellan åt faktiskt jagpersonen frukost, klädde och sminkade sig lätt, men bara lätt.

Uppför backen till förskolan för att lämna en person och sedan snabbt, snabbt ner för backen och åt höger till BVC för spruta och kontroll för den yngste personen som tur var blev det ganska odramatiskt och det där blåsljudet dem alltid hör betyder just ingenting därför att personen växer så fint följer sina kurvor så väl och har varit på ultraljud, allt ser fiiint ut.


Förresten, är inte den här bilden hur GULLIG som helst!


Chao

1 kommentar:

  1. Sv.: Jadu, hemligheten är väl att jag varit väldigt tydlig sedan början med att jag vill förlova mig, gifta mig och skaffa barn (och gärna i den ordningen, haha). Sedan har jag väl tyckt att det varit dags då jag känner att Tobbe (som han heter) är mannen i mitt liv :) Jag pratade massor om förlovning och blev alltid jätteavis när mina vänner och bekanta förlovade sig. Till sist tyckte han väl att det var dags, kanske för att få tyst på mig men vad vet jag, haha!

    Just en sådanhär poster skulle jag vilja ha inramad i köket, eller vart som helst i hemmet :D

    SvaraRadera