fredag 16 november 2012

SWIISCHHHH!!!!

Fredag!

Och jag har åkt rutschkana 47 gånger "HÄR KOMMER JAG!!!" och jag har klättrat uppför en vulkan 33 gånger kämpade mig upp för att sen handlöst låta min kropp falla ner SWISCHHH  och jag har klättrat upp i en enorm klätterställning och känt adrenalinet pumpa i kroppen VAD HÖGT DET ÄR!!! och jag har hoppat trampolin 17 gånger minst och håret flög åt alla håll åååh vilken frihet! Sen åt jag bullar och saft och..... sprang tillbaka och gjorde allt igen!




Fast allt det här gjorde jag i huvudet. För när man är vuxen förväntas man uppträda på ett visst sätt. Idag var jag och sonen på Leklandet i Barkarby och jag tror att det var en bra början på helgen. Sonen hade världens roligaste stund och hans glädje smittade av sig så det kändes nästan som om jag också gjorde allt det roliga.

Trevlig helg!

Chao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar